Łączna liczba wyświetleń

piątek, 7 kwietnia 2023

Życzenia urodzinowe

 

          Albert Einstein mówił, że "chce odejść wtedy, kiedy sam zechce. Sztuczne przedłużanie życia jest niesmaczne". Gdy pękła mu aorta nie zgodził się na operację. Mniemam, że podobne zapatrywania miał Karol Wojtyła, gdy groziło mu sztuczne podtrzymywanie życia. Śmierć jest wkalkulowana w życie. Dla wierzących jest wybawieniem i dlatego kto miłuje Pana pragnie z Nim spotkania. Trzymanie się kurczowo życia jest zasadne wtedy jak się ma coś jeszcze do zdziałania, np. wychowywanie dzieci, opieka nad rodzicami itp.  Niektórzy w śmierci szukają ucieczki od cierpień. Ja to rozumiem. Dzisiaj kończę 74 lat. Dziękuję Bogu, że dawał mi tak długo szanse, aby stać się godny Jego oczekiwań. Dolegliwość którą nabyłem nie wróży spokojnego odejścia. Może wyprzedzi ją nagłe odejście?. Mam nadzieję, że spłacę wszystkie długi i nie zawiodę tych, którzy mi zaufali. Pozostało mi jeszcze 2,5 lat spłacania.

          To co się zdarzyło w okresie od 2017 roku do dzisiaj jest okresem dla mnie i mojej rodziny bardzo trudnym. Doświadczyłem  Opatrzności Bożej w stopniu nadzwyczajny, że nie mówiąc cudowny. Poznałem osoby bardzo mi życzliwe, które nazywam posłańcami Bożymi (aniołami). Doznałem również potępienia od nielicznych za moje nierozważne decyzje. Niech Bóg ma dla nich osąd sprawiedliwy.

           Uratowałem dom od zajęcia komorniczego, pozostawiając dzieciom swój dorobek życiowy. Jeszcze pracuję aby zabezpieczyć obecne potrzeby. W dniu mojej rocznicy urodzin składam sobie życzenia wytrwania. Być może będą dla mnie aktualne słowami Pawła Apostoła: "W dobrych zawodach wystąpiłem, bieg ukończyłem, wiary ustrzegłem.  Na ostatek odłożono dla mnie wieniec sprawiedliwości, który mi w owym dniu odda Pan, sprawiedliwy Sędzia, a nie tylko mnie, ale i wszystkim, którzy umiłowali pojawienie się Jego" (2 Tm 4,7–8).

 

 

adres e-mail: p.porebski@onet.pl Prywatne konto bankowe SWIFT BPKOPLPW

13102026290000950200272633  https://zrzutka.pl/z/pawel1949

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz