Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 18 stycznia 2018

Takie są realia życia


          Minął tydzień ja zwróciłem się o pomoc do moich czytelników. Reakcja jest zerowa. Jestem zaskoczony, bo naturalnych odruchem jest wspomóc proszącego. Nie jest do dla mnie miła sprawa, postawa żebraka. Proszę o niewielkie kwoty, które w jakieś ilości w sumie przyniosłyby  mi ulgę. Nie dajcie się prosić i uczulcie się na moją prośbę.
           Gdyby znalazła się osoba, która mogłaby pożyczyć mi 15 tys. zł to na skutek konsolidacji długów mógłbym co miesiąc oddawać po 1 tys. zł na warunkach  określonych  przez pożyczającego.
           Osoby ubogie mogą wspierać mnie modlitwą.

Moje konto:
13102026290000950200272633

Z zażenowaniem dziękuję i pozdrawiam. Paweł Porębski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz