Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 24 stycznia 2022

Czuję się niekomfortowo

 

          Od samego rana, od 3 rano czuję się podle, niekomfortowo. Wstałem, bo posłanie mi doskwierało. Myślałem, że śniadanie przywróci mi dobre samopoczucie. W domu zimno, w salonie 16 stopni, a na poddaszu gdzie pracuję 15 stopni. Zima ma swoje prawa, i nie można mieć pretensji do sił natury. Nie grzejemy, oszczędzamy.

          Czekam na decyzje rządu. Muszę dokończyć programowanie e-deklaracji pitów rocznych. Szkopuł w tym, że do tej pory Ministerstwo Finansów nie ogłosiło schem, czyli instrukcji jak to zrobić. Wczoraj usłyszałem o możliwości rozliczania się po staremu. Obłęd. Program na 2022 rok jest już zaawansowany i udostępniony. Trzeba było zmodernizować płace, liczenie zaliczek dla osób będących na zasadach ogólnych, liniowców i ryczałtowców. Przeprogramować obsługę ubezpieczeń zdrowotnych i wiele jeszcze innych zmian.  Włożyłem w niego wiele (setki) godzin pracy. Czy będę musiał to wszystko wrzucić do "kosza", bo nieodpowiedni człowiek chlapnął na konferencji prasowej swoje widzi mi się? Program z 2021 i tak musiałby być zmieniony, bo zapowiadają utrzymanie nowej kwoty wolnej na poziomie 30 tys. zł. Tak, czy siak, muszę program 2021 przeprogramować. A więc nowy 2022 w dwóch wersjach?

           Rządzący nie mają litości dla swojego społeczeństwa. Czekam, aby poszli w zapomnienie, bo życie przez nich stało się bardzo trudne.

           Wiadomość o śmierci ulubionej aktorki Barbary Krafftównej bardzo mnie  zasmuciła.

           Może to wszystko razem wpływa na moje złe samopoczucie. Przywołam słowa aktorki: "Nikt ci tak nie może pomóc, jak sam sobie nie pomożesz", a więc zrobiłem sobie kawę, ubrałem rękawiczki, aby nie mieć zgrabiałych rąk. Przeglądam internet, aby dowiedzieć się o zmianach przepisów, i aby móc podjąć pracę i pisze do Was.

Pozdrawiam.

 

adres e-mail: p.porebski@onet.pl Prywatne konto bankowe SWIFT BPKOPLPW

13102026290000950200272633  https://zrzutka.pl/z/pawel1949

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz