Łączna liczba wyświetleń

piątek, 14 sierpnia 2020

Oprawcy


          Dla mnie w służbach porządkowych jest wielu oprawców. Władzę, którą otrzymują w połączeniu z własnymi skłonnościami tworzą materiał zapalny zmierzający do rozładowania własnych negatywnych napięć psychicznych.  Nigdy milicji, czy policji nie ufałem, choć zachowuję w pamięci również ich właściwe i adekwatne zachowania. Winę za ich nieetyczne zachowania ponoszą ich dowódcy. Oni to uważają, że posłuszeństwo wobec władzy jest służbową cnotą niezależnie, czy ustalane prawa są etyczne, czy nie.

           Obecnie mamy przykład z Białorusi. Pobici i skatowani obywatele, którzy są tylko godnie żyć. Takim oprawcom należy się globalny i międzynarodowy sprzeciw.

           Zamieszanie wokół tęczy jest tematem zastępczym. Gdyby pozostawić tę sprawę swojego biegowi, to zamieszanie samo by się wyciszyło. Na dobrą sprawę tęcza jest znakiem przymierza z Bogiem i w kraju religijnym, jakim jest Polska nie może być inaczej interpretowana.  Sprzeciw władz ją ośmiesza.

           Polska jest przykładem totalnej hipokryzji. Według wyznawanej religii powinna być przykładem cnót chrześcijańskich, a kim jest?

           Władza manifestuje swoją przynależność, ale nie do wartości Kościoła Chrystusowego, a karykatury kościoła.

          Żal mi nowego pokolenia, bo ja w swoim długim życiu doznałem i pięknych chwil związanych z Kościołem. Żyłem nim, uczestniczyłem aktywnie w życiu kapłanów, kochałem ich i szanowałem. Dzisiaj pozostały tylko niedobitki, którym mogę ufać.   Młodzież nie ma wzorców. Hierarchia kościelna jest skompromitowana. Kościół jako instytucja stała się ostoją zła. Jak ktoś napisał nowa Sodoma i Gomora.

          Czy władza nie kuma, że historia wystawi im nienajlepszą opinię? Przyszłe pokolenia będą uczyć się, jak nie powinno się ustalać prawa. Przykłady będą brane z obecnej historii Polski. Ustawy bezkarności władz, to kuriozum światowy i przykład zgorszenia. Dla mnie dzisiejsza władza jest gorsza od władz PRL. Na szczęście wierzę w to, że zło samo się zniszczy.

          Przeczuwam, że powstanie wiele filmów i literatury opisujących to co się dzieje obecnie w Polce. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz