Łączna liczba wyświetleń

sobota, 4 sierpnia 2018

Aktywność w dobrej wierze


        Moje prace  teologiczne są czytane na całym świecie (wiem o tym z informacji zwrotnych z dwóch redagowanych blogów). Najbardziej zaskakują mnie Chiny. Chciałbym cokolwiek wiedzieć o moich czytelnikach. Interesuje mnie ich podejście do wiary rozumnej, jak korzystają z tekstów pisanych w języku polskim? Zwracam się do wszystkich, o parę słów. Oprócz komentarzy można pisać na moją skrzynkę pocztową p.porebski@onet.pl Wiedza o Was pozwoli mi ukierunkować profil blogów wiary rozumnej.  Ciekawsze sprawy będę ujmować w moich projektach. Dopuszczam, za zgodą komentatorów, kopiowanie ich komentarzy. Może uda mi się stworzyć  zespół ludzi myślących podobnie. Zastrzegam się od tworzenia jakichkolwiek organizacji religijnych.
Proszę tylko o aktywność w dobrej wierze. Ja również się uczę przez całe życie.

Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie. P.P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz