Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 22 kwietnia 2019

Do czytelników zagranicznych


       Rok temu zwróciłem się do Was z prośbą o wsparcie finansowe. Otrzymałem jedno symboliczne z USA. Dziś zmuszony jestem ponowić prośbę. Zachęcają mnie Wasze komentarze (oprócz licznych spamów) pełne aprobaty i podziękowań za opublikowane materiały:
Hey there, You’ve performed an incredible job.
Appreciate your sharing this greatest doc.
I certainly love reading all that is posted on your site.Keep the posts coming.
I enjoyed it!

           Od 2008 roku  publikuję posty teologiczne. Przekroczyłem już 3100 wpisów. Pierwsze 500 wpisów dokonałem na portalu katolickim:
          Od 2011 na blogach:
http://wiara-rozumna.5v.pl
Facebook.
Mam odwagę jeszcze raz poprosić. Może swoją pracą zasłużyłem na pomoc.
Pochylcie się nad moją hiobową sytuacją. Przez 1.5 roku spłaciłem połowę długów. Teraz dopadają mnie sądy i dłużnicy. Podaję adres:
Paweł Porębski
ul. Zacisze 7 B
25-027 Kielce
Poland
adres e-mail: p.porebski@onet.pl
Prywatne konto bankowe
13102026290000950200272633

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz