Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 28 lipca 2013

W odpowiedzi Pani Patrycji

Moja córka Rose Dewitt Bukater (Nazwisko i imię drugie i ostatnie po filmie)wierzy w Boga i Jezusa i dlatego ona mówi ze ewangelia to prawdziwa  mowa. Ona też mówi że ten kto nie wierzy nie złagodzi problemów!
KOCHANA CÓRKA PO MAMIE MA WIARĘ! MA ONA 18 LAT
        
Droga Pani Patrycjo
 
            Pani prosty wpis bardzo mnie wzruszył. Radość matki z wiary córki. Ja jako ojciec muszę na takie szczęście jeszcze poczekać. Pani córka mówi, że w ewangeliach słowa Jezusa są prawdziwe. Do tej oceny zaangażowała swoją wiarę. Ja natomiast zajmuję stanowisko naukowe. Wszystkie swoje tezy uzasadniam. Ważne jest przesłanie ewangelii i tu między mną, a Pani córką, jak sądzę, nie ma rozbieżności. Proszę ją ode mnie serdecznie pozdrowić.
 
Pozdrawiam. Paweł Porębski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz