Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 28 lipca 2013

Mięso koszerne


          Wielokrotnie dawałem znaki mojej sympatii do nacji żydowskiej. Tym razem muszę zająć nieco ostrzejsze stanowisko. Prace nad ustawą pozwalającą uśmierzyć cierpienia zabijanych zwierząt są na miarę moich oczekiwań. Jestem świadkiem realizacji tego, co sam pisałem. Nie przypuszczałem jednak, że tak szybko to się stanie. Człowiek jako współtwórca świata i dziedzic Boga pragnie ulepszyć świat. To wspaniałe.

          Głosy przeciwne tym pracom legislacyjnym wyrażają partykularne interesy różnych środowisk religijnych, w tym Żydów. Powszechnie wiadomo, że chodzi o pieniądze (mięso koszerne). To wstrętne. Prace Polskiego Parlamentu są uniwersalne i niezależne od religii. Proszę, aby fałszywy krok nie powstrzymał tak wspaniałej idei. Jestem dumny z moich rodaków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz