Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 24 lipca 2018

Czyżby zwiastun cenzury


          Zarejestrowałem 20 lipca 2018 roku  187 wejść na mój blog wiara-rozumna.5v.pl.  W dniu następnym 21 lipca po wpisie postu pod tytułem: Czy mamy prawo walczyć o ojczyznę? tylko 5 osób. 
          Ku mojemu zaskoczeniu wiele wejść do blogu realizuje się z terenu Chin. W owym dniu nie było ani jednego. Czyżby ktoś manipulował i ograniczał do niego dostęp? Żona uspakaja, że to przypadek. Ja uważam, że niekoniecznie. Po dzisiejszym porannym wpisie tj. 22 lipca po paru minutach zarejestrowałem 58 wejść (w tym również z Chin). Coś jest na rzeczy?
         Kochanka króla Ludwika XV utrwaliła swoje istnienie powiedzeniem: Après nous, le déluge (fr. po nas choćby potop), które zapamiętała historia. Powiedzenie to idealnie pasuje do Jarosława Kaczyńskiego, kreatora obecnej polityki. Wszystko co czyni ma status teraźniejszości i zaspakaja jego bieżące, chorobliwe potrzeby. Niewiele pozostanie po nim miłych wspomnień. Szkody jakie wyrządził przez lata trzeba będzie naprawiać. Pamięć po jego bracie zblednie, bo nadmiar troski o jego popularność zabija dobre jego imię. Szkoda, bo jego brat wyraźnie nie zasłużył na pogardę i niechęć. I również z tego powodu ciśnie się na usta konkluzja: wszystko spieprzył. Przyczyną tego wszystkiego są jego kompleksy i chęć odgrywania roli, na którą nie zasłużył. Mimo, że jest on z mojego rocznika, chcę mu powiedzieć słowami jego brata Lecha: "spieprzaj dziadu". (wypowiedziane w czasie kampanii na  burmistrza Warszawy w listopadzie 2002 r. na Pradze). Społeczeństwo ma dosyć jego pomysłów. Jego zwolennicy okrywają się hańbą narodową. Nie mam do nich szacunku. Biedni Polacy, którzy zostali omamieni jego ideologią. Wzbudził zwodnicze nadzieje. Przekupił wielu.  Wykorzystuje Kościół do swoich celów. Finansowaniem o. Rydzyka chce przekupić Stwórcę za swoje grzechy. To się jemu nie uda.
          Prawdą jest, że na tle jego działalności wyszły ja jaw niedoróbki poprzedniej ekipy rządzącej. Zaniedbań było sporo i na samą myśl krew się burzy, ale mógł on błędy naprawiać, a nie prowadzić dalszej destrukcji.  Mógł zostać odnowicielem i wielkim mężem stanu przebijając w zasługach Lecha Wałęsę. Krytyka historyczna będzie surowa. Ona wystawi mu ocenę i rachunek.  Za jego pomysły i koszty naprawy zapłaci cały naród.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz